Продавець Allgoods розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2836 відгуків

Компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Allgoods
+380 (93) 224-03-67
+380 (97) 068-29-29

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно із Законом «Захисту прав споживачів». Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів із дня покупки. На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості. Не підлягають поверненню продовольчі товари належної якості: товари сангігієни, нижня білизна ОПИС ТОВАРУ ПОВИННОЇ ЯКОСТІ, ДЛЯ ЯКОГО ДОЗВОЛЕНО ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН: • Товар не був вжитий та не має слідів використання споживачем; • Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування; • Товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості. • Товари не належної якості, які не відповідають зазначеним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають. ОПЛАТА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ: • Якщо покупець отримав товар із дефектом, не повним комплектацією, то компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару. • Якщо покупцеві не сподобався товар, вартість повернення доставки не компенсується. Повернення та обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" 1. Заповніть бланк повернення товару • Для отримання бланка Вам необхідно написати лист на email нашого магазину chachy35@gmail.com або Viber за номером 380970682929, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар. • У відповідь наш менеджер надішле Вам в електронній формі бланк для оформлення повернення товару, який потрібно буде роздрукувати та заповнити. Важливо: У бланку вкажіть прізвище, ім'я та по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що всі поля заповнені. 2. Упакуйте товар • Переконайтеся, що ваш товар належної якості. • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, де його отримали. • Якщо ви придбали товар із подарунком при поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення. • Чек надсилати не обов'язково. 3. Куди приносити товар • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта" • Адреса та контактні дані для відправки товару надасть менеджер разом із бланком у чаті Viber або у листі електронної пошти • Самостійно здійснити повернення товару можна за адресою 28А, вул. Чеботарьова, Дніпро, Україна 49000. 4. Як мені повернуть гроші за товар? на протязі 2-7 днів після отримання повернення

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner